Smultronställe


Har precis kommit hem från en riktigt lång och svettig promenad. Jag och Lotta har promenerat i minst 1,5 timme. Till våran stora förtjusning hittade vi smultron efter vägen :) Somrigt och riktigt gott. Dock såg vi inte ut som vi gjorde den gången vi hittade blåbär under våran promenad. Vi såg båda ut som småbarn när vi kom hem. Vi hade inte bara lyckats fått blåbär fulla munnen, utan även på våra byxor. Helt otroligt.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen har Lottis lovat att följa med ut på byn och kika runt lite. Bland annat till kyrkstallarna som sagt. Härliga lediga dag :D

Kommentarer
Postat av: Tovan

Ja jag kanske måste göra det för de vore ju bra men jag tycker ju verkligen inte om matte! Kostade det något eller? Var de bara att säga att man ville gå till hösten? Hoppas allt är bra med dig? kram kram

2008-07-15 @ 22:26:19
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Det är gratis att läsa upp alla kurser man inte har något godkänt betyg i iaf på miroi :) men kostar om du vill höja ditt betyg. :)

2008-07-16 @ 00:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0