Panik


Jag håller med Carro, vad fan gör man när alla har planer för hösten förutom en själv? Det känns i allafall som alla har något planerat. Dessutom har jag träffat två gamla klasskamrater idag som båda skall flytta. Ena har fått jobb och den andra har kommit in på skola. Grattis till er :) Är en aning svartsjuk bara. Haha.

På Delins har det inte hänt nått nytt. Förutom att det är andra gånger på tre år som jag kan stänga klockan 20.00. Helt otroligt. Och så underbart skönt. Imorgon är jag ledig och har planerat in en promenad med Lotta + att jag ska försöka kika lite på byn. Det är Färilavecka :) Kyrkstallarna är fyllda av hemgjorda saker och byn lever upp på ett annat sätt. Höjdpunkten är på lördag när det är karneval, marknad OCH Fönefotboll :) Det bästa är trots allt att jag är ledig.

Jonas sitter och tycker synd om sig själv och äter nötter här bredvid. Han har lyckats fått en slägga i ansiktet, ovanför ögat och varit på akuten och sytt. Jag tycker mycket synd om honom. Usch. Jävla tur att han klarade ögat iallafall. Inget ont som har något gott med sig :)

Försöker titta på teve samtidigt just nu, men jag ska övergå till bara tevetittandet nu. + fortsätta ätandet av jordgubbar. Mums. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, det är han vi var och lyssnade på :P Det var prästpöjken, lite religiöst och sen så är allt bra ;)

Äh, fan, du kommer nog på nå bra o pyssla med till hösten ska du se :)

2008-07-14 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0