Otur


Igår var en väldigt bra ledig dag :) Jag o Jonas sov länge, vilket var väldigt behövligt. Jag och Lotta fortsatte dagen med en lång promenad som var väldigt skön. Sedan var jag över till pappa som stod på kyrkparkeringen och gjorde reklam för Trux på Färila Expon. Det var så varmt att jag sprang över till Preem och köpte 5 olika Loka-drickor till stackars pappa som arbetade. Dagen fortsatte runt byn med Jonas, Jon, Karin och Stefan som vi sedan avslutade i Finnsjön med sol och bad :)

Jag, Jonas och Jon åkte en sväng med fyrhjuling o cross också. OCH JAG MÅSTE VARA EN RIKTIG OTURSMÄNNISKA. Nog för att jag brände mig men sedan satte jag mig på ett räcke på en STOR brygga och tro på fan att jag lyckas sätta mig på en fiskekrock som fastnade i mina byxor. Vilket krångel innan Jonas fick loss den. Men Jon och Jonas fick sig ett gott skratt iallafall. Ojojoj.



Idag har däremot inte varit en ledig dag utan en jobbdag. Det har iallafall gått bra och fort :) + att jag skyndade mig iväg på Hannas och köpte en tröja innan jag började. Nice att handla på REA. Nu har jag precis kommit hem från en promenad runt Valla med far, Nalle och älskling. Härligt att ha alla älsklingspojkar samlade på en och samma plats!

Dags att sova. GodNatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0