Östen med Resten


Jaa, igår gick det inge bra för mig på jobbet o så. Kände mig trött och sliten när jag kom hem. Dock gick mina tio timmar rätt snabbt ändå, för o vara tio timmar. Dessutom hade jag bara tid med en timmes rast. Glömde totalt bort den sista halvtimmen jag får ta :) Det var ju bara bra. + till mig. Idag hoppas jag blir en bättre dag, men att det går lika fort. Jag jobbar från nio till sex. Sedan blir det grillning för mig och Jonas. Får se om det är nån som joinar.

Nu har jag dragit undan sängkläderna också. Så inatt blir det rena fina i sängen :) Skönt. Finns inget bättre än att krypa ned i nybäddat när kuddar och täcken varit ute på vädring och är lite småkalla. Längtar nästan tills jag får lägga mig :)

JAG MISSAR ÖSTEN MED RESTEN < Det är förjävligt Elin. Vi måste kika om de spelar nånannanstans i sommar. Jag är seriöst jävligt ledsen för det.. Men får man ingen som kan jobba är det bara att bita ihop.

Dock fick jag ledigt när det är Färila karneval och Fönefotboll. Jobbar nu på lördag istället. Det känns bra i alla fall, men inte lika bra som Östen med Resten :) I love Östen med Resten <3 Jag hoppas ni inte missat låten Vägen Hem. Världens bästa låt, som dessutom är sommarfesta - låten Nr.1




Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0