Myskväll


Helt klart. Varit med Lottis hela dagen idag :) Vi började stort med en lång promenad kring Hyttebo. Vi gick sedan hem och duschade och träffades igen på Delins. Där blev det lite inhandling och sedan hem till mig och gjorde världens godaste köttfärspaj. Mums :) Vi kan vi. Helt klart. 

Har sedan käkat lite glass till efterätt och tittat på Mamma vid 16. Underbar film. Vi satt båda och grätt. Haha. Händer ganska ofta att jag gråter till film. Blödig människa :)

Lotta gick precis hem och snart kommer älskling hem från jobbet. Han har kört torv hela dagen, som på den gamla goda tiden, när vi precis hade träffats. Man blir helt klart lite sentimental. Kommer ihåg alla nätter när vi låg och skrev sms med varandra och längtade tills natten var slut så vi kunde träffas igen.

Nu ska jag ta o borsta tänderna och krypa ned i sängen. Öppnar på Dellan imöra så det är dags att knoppa. GodNatt.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Att gråta till en film är mer en regel än ett undantag :) Det är så det ska vara :)



btw. jag åkte till Hudik igår ;P

2008-07-07 @ 09:06:03
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0