Lock-problem


Har precis hoppat ur duschen och tänkte försöka självtorka mitt hår. Tyvärr skulle det kunna bli äckellockar. Och dom r inte bra. Har haft i saltvattenspray och hoppas få någorlunda fina lockar iaf. Orka platta håret idag.

Jag och Lotta har varit och gått vid älven. Så fint :) + att jag har käkat lunch där. Irenes goda köttgryta. Mumma. Tyvärr läre jag själv ställa mig vid spisen snart och fixa iordning korv och makaroner. Lyxigt värre. Vi ska dra till Valla sen och sitta och lyssna på musik hela kvällen. Dock är det utomhus så ett paraply och en jacka får följa med. Det är inte att lita på molnen just nu. I ena sekunden finns dom inte och i den andra så är det svarta läskiga kuddar ovanför. Usch.

Min lediga dag har även innehållit alot of städning. Jag har varit så jävla duktig. Dammsugit, dammat, diskat, tvättat + att jag har gjort rent spegel och handfat i badrummet. Applåder och busvisslingar!

Nu är det dags för mig att kika till lockarna och börja med maten. Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0