Karneval


Yes, igår var det den årliga Färilakarnevalen :) Röj. Vi satt ute på gräset och tittade på alla ekipagen. Dock var det en aning konstiga bidrag som jag inte riktigt förstod alla gånger. Men wtf, det är ingen sommar utan karnevalen. Sedan gick vi en sväng på marknaden, den däremot blir verkligen sämre och sämre för varje år. Men ändå :) Det är ju marknad iaf. Man ska INTE klaga. Jag och Jonas funderar på o gå dit en sväng till o titta lite men vi skippar det nog.

Kvällen spenderade vi hemma hos Ölaren. Riktigt jävla kul hade jag :) Folk kom och gick hela tiden och jag pratade med människor jag aldrig sett tidigare. KulKul! Tyvärr mår jag inte fullt lika bra idag, men det är bara att bita ihop. Hungern börjar göra sig påmind och det är verkligen dags för mig att börja laga mat. Det blir köttgryta med ris. Mums! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack vännen. Jag behövde det där. :) Känns mycket bättre nu. :) Puss <3

2008-07-20 @ 20:15:35
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0