Bra dag


Idag har varit en bra dag :) Jag och Jonas klev upp tidigt. Han gick iväg o tog bort stygnen i pannan och jag låg och drog mig i sängen. Vi bestämde oss sedan för att vara duktig och gick på en promenad.

Jon, Jag och Jonas har sedan spenderat våran lediga tid i bilen. Först for vi till Hudik där vi hälsade på Diana och Lasse i deras fina nya stuga vid havet. Vi drog också till samma hav men vid en annan plats och tittade på min kusins nybyggda hus. Så fint vid havet :) Jonas och Jon tjatade om McDonalds så jävla mycket att det blev ett besök där också.

Bästa på hela dagen var iallafall när vi drog till Leklandet och träffade mina kära systerbarn. Älskar dom så otroligt mycket. Jag och Moa hoppade omkring i luftslott och busade och William lekte rövare. Så jävla kul o umgås med dom :)

Nu är jag trött. Nu ikväll har vi varit ute med flotten för första gången sen den blev klar. Hade med oss utemöbel och satt på sjön och myste. Frida och Henrik har också varit här så nu är det läggdags. Är mycket mycket trött. Jag har ställt klockan på Tidigt för o kunna ta en promenad innan allvaret börjar på Matpunkten. Dock är jag ledig på onsdag igen så det blir en toppenskön vecka!

SovSåGott.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är också ledig imorrn :) värsta fätt! :D

2008-07-22 @ 10:11:08
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0