Antagen


Ja, har ju sökt högskoleutbildningar lite varstans ja. Hade iallafall kommit in på Marknadsföringsprogrammet och var reserv på psykolog :) RoligtRoligt. Dock tänker jag inte gå nåt av dom såå, det kvittar. Håller fortfarande fast vid socionom. Jag kan nog ändra mig flera gånger till nästan sökning, iofs.

Ikväll efter jobbet åkte vi upp till Näsberg där vi spenderat kvällen. Först alla fyra tillsammans. Det vill säga Mik och Lotta, jag och Jonas. Sedan blev det mest jag och Lotta som umgicks och Mik och Jonas på egen hand :) Vi grillade kött och gjorde jättegod mat och har suttit på altanen och lyssnat på regn och prat. Mys. Imorgon funderar vi på att göra en favorit i repris men dock med dricka till. Får se hur På man är efter många timmar i kassan. Dessutom stänger jag och det betyder förmodligen att det blir sent. Kunderna brukar ha en förmåga att droppa in en efter en efter åtta (STÄNGNING!)

Så, ni som funderar på att handla imorgon. Snälla rara, jag ber er, kom inte så sent. Vi kassörskor vill också hem och umgås med våra nära och kära på lördagkväll.




Jonas tallrik. Ser dock inte lika gott ut som det var.



Mik och Lotta :) Mik är en aning för snabb för kameran.



Massa ljus hade vi. Myys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0