The Rose


Finns det nån vackrare låt som innehåller så enormt många minnen? Möjligt att det gör. Men ingen får mig att rysa så som denna låt gör. Tårar i ögonen varenda GÅNG. Låten påminner mig ffs om hela min barndom och min uppväxt. Alla dessa avslutningar i skolan när denna underbara sång ekat i kyrkan. ååh.

Låten har fått mig att tappa tråden. Vad var det jag egentligen skulle tala om?

Sitter hemma på Fäla nu. <3 Har gjort ett arbete i företagsekonomi. Är inte riktigt nöjd, men det är stopp i hjärnan. Och då struntar jag i det :) Väntar på våfflor nu. Mums. Mamma har lovat att bjuda mig på det.

Inga planer inför ikväll..


Kommentarer
Postat av: josefine

ett arbete i företagsekonomi, det är lycka marie! ack gode gud att vi är klar med skiten nu i alla fall! josefine oa här förresten. hittade din söta blogg nu :) trevligt! ses imorgooooooon!

2008-01-08 @ 16:18:19
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0