Klagomål


Det är vad jag o Elin har ägnat oss åt i stort sett hela dagen :) Först i matsalen i säkert en timme, trots att folk fick stå med sina brickor o vänta på o få en sittplats. :p Sedan hamnade vi i Elins lägenhet o satt där o tittade på teve o klagade lite till :D Det har mot förmodan varit en bra dag. Haha. Tack vare min Elin. <3

Jag har även kört med Micke och ägnat resten av kvällen åt tvätten. Haha. Det är då inge roligt när jag o Jonas samlar tvätt på hög i flera veckor. Meen, nu är det snart klart :) Skönt.

Ska ta o äta lite vindruvor och kanske en liten kvällsmacka nu snart. När vi lämnar Lasse och Diana. + att jag ska titta på Carolina Gynning. Spännande. Vafan, hon har inte ens stekt KORV. Man blir ju matt.

Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0