blötdjur


Sitter på marknadsföring o letar artiklar. Har hittat tre stycken så nu sitter jag bara o tar det lugnt. Tittar runt lite på internet. Det är ALLTID lika roligt när man inte har nå internet hemma :)

Ikväll blir det lite plugg och sånt där smått o gott. Jonas har möblerat om i sovrummet eftersom jag drömmer så otroligt mycket mardrömmar. Så, inatt var första natten på länge som jag klarat mig från dessa hemska drömmar. TYVÄRR måste jag väl säga, lyckades jag smitta över problemet på Jonas istället. Haha. Festligt.

Är JÄTTEJÄTTEblöt i mina skor. Men orka köpa nya. Hittar ju inga. Så, det resulterar i att jag går i mina gamla, från tyskland som det är hål i. (väldigt bra med förutom hålen faktiskt) och har konstant blöta strumpor. :p  

Meen, jag överlever nog. Ska ta o kila nu
för snart är det Per som har lyckan att ha våran klass ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

ja, lyckan är verkligen att ha våran klass! Per kan skatta sig lycklig, väldigt lycklig. Och ren och skär lycka är det att ha internationell ekonomi. vilken tur vi har, egentligen. (ironin är oerhör stor) HAHA. trevlig onsdag marie!

2008-01-16 @ 19:03:08
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Cärow

Är det Per? Han som "öhm, har ni sett en klass med ekonomiare här någonsatns? Kanske? Är det er jag ska ha... Eller?" ungefär ;P

Marie. Vinterskor på vintern. Annars får du köpa ett par gummistövlar ^^

2008-01-17 @ 15:46:59
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Anonym

JA! det är per i ett nötskal! liksom ett konstant flåsande när han pratar om allt och ingenting i en osammanhängande dimma. som om att han gjort tusen upphopp och sprungit någon km sådär innan lektionen. & GLÖM INTE. när han träffade papperskorgen (var det med tuggumit?) och blev så föråvanad och paff att han helt tappade fokus. HAHA. han är ju för söt, han den där per.

2008-01-17 @ 21:35:38
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0