hasch


Fy vad trött jag är på skolan + mickes körlektioner. Jag går hellre till tandläkaren (som Carro säger) än jag sätter mig bakom ratten i hans bil. Dessutom gör jag allt för att slippa gå till skolan. Usch. Skoltrött Skoltrött Skoltrött.

Trodde seriöst inte jag skulle komma upp imorse. Jag är så trött. Nu måste jag, pricken över i, sitta på skolan i två timmar tills jag har den där jävla körlektionen. Och väl där, då är allt ändå bara fel. Stor idé att gå dit . NEJ.

Jag vill hem o lägga mig i sängen och bara ligga. Lyssna på hög musik och stirra i taket. Det vore nåt. Men får man det? Nej, då ska jag till Fäla och motionera hunden, SÅ då skiter sig träningen också. ååh.

Jag skulle nog behöva knark eller nåt liknande.

Kommentarer
Postat av: c

Du kan få lite knark av mig om du vill?

2008-02-04 @ 16:33:47
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: senapsgul

lite knark skulle sitta fint dessa dagar. färga omgivningen i ett rosaskimrande sken och allting skulle vara sådär fantastiskt underbart. huvudet skulle vara sådär skönt kokosbollsaktigt. naaaaajs.

2008-02-05 @ 18:29:14
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0