Gul cykel


Jag är duktig. Trots min lediga dag har jag varit upp på skolan och haft prov i organisation och ledarskap. :)

Sitter hos Elin nu. Men hon är inte hemma. Men så fort hon kommer bär det av till Tallåsen, möbeltjänst så klart. Haha. Roligt Roligt. Frida kör bilen. :)

Idag har jag insett en sak. Posten i Ljusdal gör faktiskt en god gärning för naturen och miljön. Överallt ser man dessa små människor cyklande på sina gula cyklar med all post. Tänka sig. Det har jag aldrig tänkt på förut. En stor applåd för dem. De är dom värda efter allt cyklande.

Tänker man ett steg längre så vore ju det bästa faktiskt att STRUNTA I REKLAMEN. De flesta hushåll tittar inte ens igenom de som de får. Allt detta papper, för ingenting. Dessutom är inte alla lika duktig som jag, och sorterar.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Wht? en miljömedveten Olsson?
Hur mådde hon föresten i söndags? ^^)

2008-02-01 @ 20:20:40
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0