So do you


Idag har jag haft en mycket trevlig dag. Den började med TopModel klockan nio med frukost framför teven :) Dock har jag sett säsongen tidigare så jag vet vem som vinner, men ändå. Tog sedan en promenad med Frida runt Valla.

Resten av dagen har spenderats med Elin och Kristin på Finess. Vi käkade lunch. Duktig som vi är tog vi alla en varsin sallad. Min och Kristin var super! Vi har dessutom bestämt att vi hädanefter ska sitta på finess varenda dag i våra nya, arbetslösa liv. Vi räknade ut att vi kan fika cirka 240 gånger med lönen vi får på onsdag. Härligt :) Eller hur. MEN, då får vi inte fika för mer än 50 kr per dag. Haha.

Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort idag :) Dock på Elins bekostnad. Hahaha. Folk började att titta in oss efter ett tag. Fan vad dom lär bli irriterad om vi ska sitta där varenda dag i 240 dagar. Ojoj.

Ikväll ska jag på kalas hos Jonas far som fyller 55år. Jag hoppas på tårta :)

Tack Elin och Kristin. Vi läre fan ta o festa loss vi tre snart. "Läppen" saknas.



och alldeles nyss började min ena mp3 fungera :D Jag som trodde att båda var trasiga. Nu kan jag NOG andas ut. Den har laddat i säkert 10 minuter utan att lagga det minsta. Det bådar åtminstone gott för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja men det var faktiskt lite kul :b hahaha. och tack själv, det var mys :)

2008-08-25 @ 20:11:50
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack själv! Saknar att leka med er! Men partaj snart då? :)

2008-08-25 @ 21:11:57
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0