Nån bra musik att träna till?


Det var länge sen sist. Men orka blogga hela tiden :) Jag har helt enkelt haft annat för mig. Jag har först o främst hunnit med att vara arbetslös i en hel vecka. Grattis till mig (not) Jag är ganska säker på att jag när som helst kommer att få panik på detta. Dock får jag lön på onsdag, så då är jag förmodligen glad för att vara det :D Ska försöka planera in ett åk till Sundsvall o handla lite smått och gott. Bland annat en massa på IKEA. Nu när jag är "ledig" så får jag nå fel på att allt ser likadant ut i lägenheten så jag ska försöka göra om lite. Bara att hålla tummarna.

Igår var jag fyllechaufför till min kära pojkvän och Jon. Jag hade iallafall en mycket trevlig kväll som singel :) Först gjorde jag ett efterlängtat besök hos Kristin (hundra år sedan sist) och satt där o bara pratade skit. Trevligt! Sedan for jag hem o gjorde min kära mor sällskap ett tag tills jag åkte till Frida och Crille. Vi var på UPPTÄCKSFÄRD klockan tolv på natten, mitt ute i skogen, i en kohage, vilket var jäävligt mörkt utan lampa. Läskigt :) Men dock livade Frida upp stämmingen genom att ramla ett x-antal gånger :D

Idag har jag o Jonas varit i Näsberg i stort sett hela dagen. Har städat bil + att vi har varit o besökt Jons gamla stuga mitt ute i skogen. Vi fikade nere vid vattnet :) Hur underbart som helst. Idag är jag glad att solen har gjort oss sällskap. Mycket.

Nu ska jag försöka fixa lite musik på mp3n sen blir det cykling för fulla muggar. Jag vore dessutom tacksam om nån kom med nå tips. LÅTAR ATT TRÄNA TILL. är i stort behov av det.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ditt besök var grymt efterlängtat! Måste fan ta tag i det här nu, festa tsms snart? :)

2008-08-24 @ 23:24:38
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Tovan

Känner du också dig rastlös när man bara är hemma att man måste städa och göra om lite? haha så känner jag med. :) Allt bra annras? SKa du leta jobb eller hur ska du göra? Jo går ni matte c nu?

Kramis

2008-08-27 @ 20:46:06
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0