Hänt mycket sen sist


Födelsedagskalas hos mig i onsdags :) Vet egentligen inte om man kan kalla det kalas, men åtminstone så fyllde jag år.. Och trots att man inte längre ser det som världens grej måste jag säga att jag hade en väldigt bra dag. Jag och Jonas vaknade i Näsberg där han gav mig min present :) Sex and the city - skokartongen :D (boxen med sex säsonger) + att han hade målat min cykel rosa, som jag velat ha. SÅ fin. Efter det käkade vi bland annat lunch på Kinarestaurangen + att vi var in till Elsie och Bengt och fikade. På kvällen var vi i Näsberg och pysslade lite medan Benny var på semester. Vi städade gården och gjorde fint :)

Torsdags var det kalas hos Sara som också fyllde nitton. Hon hade gjort underbart god paj. Mums.

Sedan dess har det mest varit jobb för min del. Idag jobbade jag min sista dag innan lite ledigt. Skönt. Ikväll har vi varit hos Mik och Lotta och jag tror tyvärr att jag fått någon sorts urinvägsinfektion eller nåt. Har kissat ÅTMINSTONE tio gånger under kvällen, och trots det har jag känt mig kissnödig hela tiden. Nog för att det är ganska normalt att jag kissar mycket, men fan inte såhär mycket!

Det har iallafall varit mysigt där uppe och jag fick fina presenter av Lotta :) Precis det jag hade önskat mig dessutom. En skål för jordgubbar + en bodyscrub. Lotta, om du läser;  Tack så jättemycket :) älskar dig bästis!

Nu har jag laddat upp med Sex and the city. Förmodligen blir det inte alltför mycket sova med tanke på att jag stup i kvarten är tvungen att springa iväg för att kissa. häärligt. Imorgon blir det DollarStore med M&L.

GodNatt.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Curie, drick tranbärsjuice om du fått urinvägsinfektion det hjälper! Nu på sommaren är det lättare för oss brudar att få det tyvärr men det var ett råd jag fick :)

/J

2008-08-03 @ 14:28:28
URL: http://diamondhand.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej nej nej nej!!! Nu känner jag mig jättedum. FÖRLÅT!! Men grattis i efterskott iaf gumman. <3 Hoppas du hade en bra dag och att du fick fina presenter. Jag saknar dig. Pussar och kramar.

2008-08-05 @ 09:49:02
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0