Beroende


Jafaktiskt. Jag har gått och blivit beroende av SexandtheCity. Helt klart. Gör inget annat så fort jag får en ledig minut. Kastar mig till sovrummet, lägger mig tillrätta på sängen och njuter :) Haha. Jag tror Jonas börjar ångra sig, det kanske inte var så smart att köpa serien ändå :)

Igår arbetade jag till åtta. Inget spännande alls hände. Sedan var jag iväg till Näsberg där dom hade börjat festa. Dock var jag nykter. Morgan från Sthlm var där och hans kompis Anton. Vilket gäng.

Idag är det ledigt som gäller. Har varit ute på en promenad OCH städat hela lägenheten. DuktigtDuktigt- Nu ska jag ta o titta på teve (sexandthecity, tro det eller ej) innan jag ska göra mig iordning för grillning ikväll. Ska väl iväg o handla o panta burkar också. Jag kommer knappt in i min garderob längre. Burkar och Flaskor + två IKEA-påsar med papper. Trångt som fan.

Hejsålänge.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Okej, tack Marie :) Jag ska se efter vad det är du hittat :)

2008-08-13 @ 18:28:39
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0