Vår

Fan vad lat jag har blivit vad det gäller bloggen. Det "roliga" är att jag är in varenda jävla dag för o läsa andras, men jag får inte tummen ur för att skriva nåt själv. :) Hur som helst. Sitter på skolan, 1,5 TIMME FÖRE LEKTION. Hade tänkt plugga, men hamnade här istället. Haha.

Har engelska idag. USCH FY OCH BLÄ!

Dessutom så hostar jag lungorna ur mig snart och snorar en massa. Nä, fyfan vad less jag är på skolan. Har massor att göra, men gör ingenting. Tror det finns nån spärr när det är på tok för mycket att göra, då slår man bakut och gör noll istället.

Elin, jag förstår dig.

Igår satt jag o Elin på bänken, som på den gamla goda tiden. Solen, bänken och östen med resten, dom hör ihop. Världens bästa combo :) DoubleCouple. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa, vi måste ha en massa bänkmys i sommar med östen & frisk luft ;) haha

2008-04-17 @ 10:09:52
URL: http://elinkristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0