Sol, Beatles o Vapenindustri


Det kan inte bli bättre. Jo förresten, om jag vore klar med allt plugg. Men jag gjorde iallafall nybakade Scones till frukost. Vilken höjdare!

Ja, har varit i Hudiksvall hela dagen med älskling och hans mor. Varit i deras stuga och myst. Jag somnade till och med i solen :) Dessutom har vi käkat mat ute och plockat snäckor vid stranden. Jonas hjälpte dessutom till att riva en ställning och Jonas bror har roat oss mest hela dagen.

Har även varit och käkat tårta. Mums. Jon fyller hela 23 år idag. Grattis.

Nu sitter jag med Beatles och försöker få ned lite fakta om vapenindustrin. Ute är det fortfarande superväder. Ska nog ta en paus snart och kika in till Jonas i garaget. Kanske sätta mig utanför med en kopp kaffe :) Allt är så BRA idag, när det är vår i luften. åh!

Ja, nu måste jag nog återgå till vapenindustrin. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

"Men jag gjorde iallafall nybakade Scones till frukost" -ja marie. gör man nåt brukar det lätt bli nybakat :p

2008-04-21 @ 12:08:57
URL: http://elinkristina.blogg.se
Postat av: Jyothi

Marie curie du har smittat mig nu låter jag som en snorjärs väntar bara på din hosta !!!!! uffa marie.

2008-04-21 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0