Ledig dag.


Så, nu har jag varit riktigt duktig. Har gjort klart engelska-debatten + att jag hittat ett ämne, (äntligen) att prata om på Internationell Ekonomi. Det blir vapenindustrin faktiskt, och hur vi här i Sverige exporterar vapen till andra länder.

Sen har jag funderat lite på svenskan, vad fan man ska prata om, men inte kommit på nåt ordentligt. Det enda jag kan komma på vet jag inte riktigt vart jag står. Och då är det svårt att skriva en argumenterande text. :p

Sitter o käkar frukost nu. Mango :) Mums. Inte det mest rejäla, men det är trots allt snart dags för lunch.
Diskbänken ser ut som ett bombnedslag (JONAS HAR MKT MKT DISK. Mohaha)

Vid halv tre ska jag iväg och baka :D Jag, Sara och Haräng ska fixa fika åt Micke.

Kommentarer
Postat av: Cärow

Haha, jag tror jag ska komma över med en filmkamera, det känns som om det skulle kunna bli en ganska spännande film ;) höhö

2008-04-18 @ 11:26:21
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0