Flytt


Det blir aldrig att jag använder mig av bloggen nu för tiden. Kan bero på att vi är mitt uppe i en flytt, som btw tagit över en vecka. Just nu har vi inget hem och vi flänger runt mellan olika föräldrar. :) Måste säga att jag alltid kommer att trivas bäst hos Benny i Näsberg. Alltid <3

Pappa tapetserar förtillfället. Jag hoppas verkligen att det blir bra. Ska snart iväg o arbete på matpunkten, och det betyder kanske att tapetseringen är klar när jag kommer hem.

Just nu kan jag tala om för Er att ni gör mig förbannat ledsen när ni säger sådär. Och vafan är det du säger, att ni vill hjälpa. Vilket jävla skitsnack. Hur i helvete skulle det hjälpa?! Försvinn ur min åsyn.


Kommentarer
Postat av: Pucko

Arga tankar och känslor. Tur att du fick komma på matpunkten och avreagera dig lite ;)

2008-04-05 @ 14:47:08
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Jyothi

Lilla Curie, tänk på att det är dom som säger det som har problem och inte du. Du är cool stå på dig! Mariie Curiiie!

2008-04-06 @ 21:54:11
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0