Descartes o andra nördar


Just vad jag känner precis nu. Okej, deras kunskapsteorier har blivit omtalade i många länder, men måste verkligen det betyda att jag ska skriva en hel uppsats i ämnet? Tyvärr intresserar det mig inte det minsta. Men, precis som alla andra skoljobb, så ska dom göras.

Nu är det åtminstone dags att sova. Skönt att få sova och lämna dessa gamlingar för en stund.

Suttit i solen med Kristin och Elin idag  :) Dessutom köpte jag o Elin godis, på det nyöppnade COOP och drog ned till vattnet och satt där och myste.  Verkligen skönt o bara vara i dessa ljumma vindar. Vi konstaterade att det inte blåste kallt, men ändå var det kallt, och det blåste ju fakiskt, men kanske lite varmt, eller jaa, kallt :)

Dags att krypa ned.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe, en rejäl skillnad va? ;) Vad gör den andra Madame Olsson då? =D Jag ska börja städa huset.. jaa.. mamma och jag bråkade och hon anser inte att jag uppskattar att hon finns till.. Jag vet inte hur jag ska visa min uppskattning, så tänkte städa lite.. hoppas det hjälper lite iaf..

2008-04-29 @ 23:06:07
URL: http://gladiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0