Tyskland


Elin sitter o skickar bilder från Tyskland. Nästan så jag vill packa väskan o åka dit på en gång. Man saknar ju Wolfgang och Sylvia. Dom var så väldigt söta <3 Jag hoppas att jag och Elin kommer att åka tillbaka nån gång. Måste vi ju göra!!

Hur som helst, satt hos Mik och tittade på Idol igår igen. Hela gänget har blivit insatt i det där. Haha. Mik visade världens kvinnliga ciggpaket också. Hah. Skitcoolt. Var Vogue i rosa/orange förpackning.

Idag är jag ledig. Så jävla skönt. Ska ta o PLUGGA, hade jag tänkt mig. Men får se hur det blir med den saken. Ihelgen ska jag JOBBA, och de får bli som det blir.

Snart får Jonas flytta in i lägenheten också. En vecka kvar bara. Love you Baby.


    


1. Hohenzollern schloss. I närheten av där vi bodde. Passerade det varje dag.
2. Påväg in till stan på midsommar. Fin skugga. :) Not.
3. Wolfgang och Sylvia Faust i Österrike.
4. Stuttgart.
5. Hela familjen Faust.

Dags och göra nåt åt sitt liv,
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0