Övningskörning.


Usch. Snart ska jag iväg o köra med Micke. Huah. Nog för att han är otroligt trevlig, men det är läskigt. Detta jävla start i backe. Hah. Dessutom kommer växelhanden aldrig förstå hur han ska göra. Meen, jag har ju inge bråttom. Micke tycker att jag ska göra som jag gör på min pojkvän.. Vara mjuk och försiktig med spaken. HAHA.

Igår var vi till Mik och Lotta och tittade på Idol. Stackars dom. Haha. Ida var äckligt envis, så att säga. Meen, är man barn så är man ju till för o testa föräldrarna.. Så när jag tänker tillbaks var det nog ganska roligt.

Ska väl ta o åka iväg till körskolan snart.. + att jag har prov idag, i företagsekonomi. Känner att den här dagen kommer bli jätterolig.. Not. Meen, jag har ju nåt att se fram emot. Min lediga dag imöra.. men, jag ska ju jobba. Such :p

Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0