NYCKELN.


Glöm inte nyckeln ffs. Hmm. Hittade den inte imorse och självklart, vart annars, om inte i Jonas bil låg den. Pappa fick ta o åka o hämta mig han, o låsa dörren. Hah. Skönt o få titta lite extra på teve iallafall.

Kommer precis ut från ett litet rum ja, med Alice, engelskaläraren. Har fått domen. :p

Igår var vi iväg på Rotary med Luppen. Vi kände oss alla väldigt viktiga. Där stod vi inför en liten publik och visade våran PowerPoint IGEN. Inte första gången det händer. Det gick hur som helst helt okej.. men jag tror ingen av oss  vet vad vi egentligen gjorde där?.. Jaja, viktiga var vi iallafall. Och vad är Rotary? - Joo, en INTERNATIONELL rörelse.. eller nåt.

Idag ska jag o Jonas iväg till farmor och farfar och hämta min cykel och hälsa på. Dessutom ska jag hämta ett durkslag, vilket kan vara bra o ha.

Jaa, vi får se hur dagen blir.. förmodligen väldigt seg, med tanke på val av vikarie för Staffan. Blää.
Idag blir en sån där hemskt dag, när man bara längtar till sängen och teven.

Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0