Miss Lonely

..
Idag var det otroligt ensamt.. Sitter på skolan och har håltimme fram till kvart i tolv. Skulle ha lektion imorse men den var självklart inställd. Har iallafall varit duktig och pluggat en del företagsekonomi. Ska ta o läsa min engelskabok också, tills Lotta kommer ner hit. Skolan var väldigt tom på människor jag kan prata med nu.. Vet inte vad det beror på, men har ingen bra kontakt med nån i min klass..

Hatar att sitta här.. Blir väldigt jävla less när skolan tar upp all min jävla såkallade fritid. Dessutom ska jag väl försöka ta den där jävla lappen man måste ha i plånboken för o få köra bil lagligt. Skulle vilja spy galla över allt.

Hey there Delilah - Plain White T's. ♥

Det finns musik för varje känsla, för varje bekymmer och varje tanke. Tur att det finns musik som känner precis som jag. Skulle vara skönt att få släppa ut tårarna just nu. Känner hur de bränner bakom ögonlocken. Det är nog det jag behöver. Jag har inte gråtit på mycket länge..

Nu kanske jag skulle ta o göra nåt vettigt, istället för o sitta här och tycka synd om mig själv.
Jonas Andreas. Det är tur att du finns. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0