En gång till.


Vad finns att säga.. Det var faktiskt roligt att jobba igår. :) Lisa och Frida var in också, trodde dom skulle riva hela affärn. Haha. Nu sitter jag, snart redo för att åka till Hudik, men då har man en envis och sur pojkvän som inte vill stiga upp ur sängen. Gaah. Om han får bestämma kommer vi väl aldrig iväg, helst. Jaja, nångång lär jag väl kunna få upp honom. Ska iväg o handla en liten sväng innan vi åker till Syrran. Förhoppningsvis är Jonas också på "shoppinghumör", men det har jag ju ändå svårt att tro. Meen, nångång ska väl ändå vara den första. Hah. :)

Igår var vi till Fredrik Svensson o Emma också. Där satt dom o drack, och själv var man så jäävla duktig o var nykter :) Greger, Henrik, Simon och Erica var där. Jon var där en sväng också.. och det var ju trevligt att dom drack :)

Nä, nu ska jag upp och göra ett till försök.. eller inte. Bäst att låta bli. Får lägga mig o titta på teve eller nåt.
Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0