Tvådagars.


Vilken helg. Har varit ute på lokal i två dagar.. Har haft riktigt roligt. Visst, ibland blir det inte som man tänkt sig, men det kan vara bra att det inte bli det alla gånger heller. Kanske man lär sig någonting utav det.. Förhoppningsvis.

En sak till; Drick för faan inte vin. Det är i och för sig det BÄSTA för att få en jävligt olycklig dagen efter dag. Haha. Med andra ord; Huvudvärk.

Som ni märker pratar jag mest i gåtor, utan att veta vad jag menar själv faktiskt. Det blir längre och längre mellan gångerna jag sitter här och då blir det svårt att få nåt sammanhang i mina texter.. Då får jag också känslan av att det kanske inte är så viktigt att få skriva till andra och visa andra vad man tycker och känner. Åtminstone inte alltid.

Jaa, sitter hos Jonas mor nu. Dom har införskaffat sig en riktigt fin bärbar dator :)

Nu är det äntligen lov. Ska bli skönt att få vakna imöra, och inse att jag inte alls behöver stiga upp. Mjau. Härliga känsla. Det enda negativa med detta lov, ÄN SÅ LÄNGE, är att jag har en jäävla massa plugg att fixa. Men det tar jag den dagen jag känner för det. Haha.

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som mig. :)
Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0