Perssons Pack.


Usch. På nått sätt så var vi ut på Perssons Pack på Stadt i lördags, och på nått sätt lyckades Marie bli mycket påverkad. Meen, det är sånt som händer. Kul hade jag iallafall :D .. Tror jag.

Däremot söndagen var inte alls roligt.. Hade huvudvärk. Jag o Jonas tog iallafall en promenad ned på DollarStore :) och så handlade vi på Matpunkten och fick ett paket gratis kaffe :) Idag flyttar Jonas, väldigt spännande faktiskt. Hoppas jag får bada badkar med honom ikväll.

Vi var ju o handlade möbler och sånt i Hudik i lördags också, o så träffade vi min syster. Det ska bli jättekul att få se hur lägenheten ser ut när jag slutar.. Förmodligen som ett bombnedslag. Ska iväg o köra med mamma så då slipper jag städa iallafall :)

Hejdå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0