Gå hem och lägg dig.

Det var verkligen länge sen jag skrev här. Har haft fullt upp med allt möjligt. Med livet helt enkelt. Har varit lugnt på skolfronten nu så det smäller väl snart till och blir helt hysteriskt jobbigt. Har haft min svenskaredovisning idag. Det har varit en riktigt rolig uppgift. Kul att höra allas "helvetesredovisningar". Jag och Carro har haft ett udda ämne; Arne Weise.

Sitter på skolan nu och väntar på marknadsföring. Ska ha redovisning här också. :) Jävligt spännande.

Ikväll ska jag o Kristin iväg o träna. Gruvar mig redan, för jag o Jonas ska göra fiskgratäng och då hinner jag inte smälta maten. Dagens I-landsproblem med andra ord. Spännande och se hur Jonas lyckas med maten.

Ihelgen var vi iväg till IKEA och handla loss rejält. Det är kul när man har nåt att handla till :) I fredags var vi på Eddie i Tallåsen och lyssnade på gamla låtar av Eddie Meduza. Jävligt speciellt. Gamla raggare som sprang omkring och var dyngrak och försökte, så gott de kunde att sjunga med i texten.

Nu är det nog dags för mig snart. Ni kan ju önska mig lycka till.
Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Cäroliajn

Lycka till ;)

2007-10-09 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0