Back in business.


Sitter i biblioteket nu och väntar på o få åka hem. Ska hem till mamma idag <3 Far är på älgjakten han.
Staffan har kommit tillbaka :D Han är vår lilla gosebjörn. Tror alla är glad att han är tillbaka. Har haft marknadsföring en timme där vi snackade om diabetes, för det är de han har fått och det är därför han varit borta så länge ifrån oss. Tror han tyckte det var skönt o få berätta det för oss och få berätta allt han visste om ämnet. Han var en riktig expert nu. Han var glad :)

Idag har jag gjort klart svenskan. Sensationellt faktiskt.

Dessutom har jag lärt mig ett nytt ord, som jag i och för sig har glömt bort.. Men ändå.


Nu ska jag ta o läsa LjusdalsPosten som jag inte läst på hundra år.

Hejdå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0