Abundance


Det betyder överflöd <3

Kristin, du är taskig, och förmodligen den enda som läser min blogg.
Stackars mig :)

Igår tittade jag o Jonas på Boston Tea Party och sen var mina kära föräldrar och hälsade på. Det är verkligen roligt när man får träffa dom. Man blir glad i hjärtat. Jag var också väldigt väldigt seriös och pluggade fast det inte var stressigt som fan, som det brukar vara. Jag är duktig flicka.

Men iallafall, jag har lärt mig tio nya ord, på engelska. Eller jag kan dom åtminstone lite. Jag o Elin, vi kan vi. Håhå. Det är DoubleCuople ffs. Lätt.  Det är bra att komma på ord och saker som liknar ordet på engelska. Usch, det känns inge seriöst med den här bloggen längre. Men jag lever på hoppet. Jonas KANSKE fixar internet snart, om man har tur. :)

Tycker om dig Elin ja <3

Kommentarer
Postat av: En Elin

Jag tycker om Marie också :)

2007-11-20 @ 18:50:43
Postat av: Cp-Carro

jag läser ju oxå din blogg.

In med Påhlsson! In med Påhlsson!

2007-11-24 @ 21:31:21
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0