3vliga prickar


Idag har det varit en lugn dag, med tanke på en en mycket hektisk helg. Har varit på SAKO-mässa och dessutom varit på Bilsportmässan i vår huvudstad ihelgen. Jag må säga att jag inte är särskilt imponerad av någon av dom. Meen, jag måste ju erkänna att Bilsportmässan var bättre :) Men det tar emot att säga det, det ska gudarna veta.

Jag har irriterat mig på människor i min omgivning tyvärr, men tur är väl ändå att jag tror att budskapet gått fram till dem. Det bör ha märkts att jag varit en aning irriterad.

Jag har dessutom lärt känna Stockholm bättre. Tack o lov att jag träffade Evelina och hennes lillasyster. Jag må säga att de båda var mycket trevliga prickar :D Hade en bra shopping-fika-stund med dom.
 
Igår var jag ut på Stadt, helt appropå. Det var jag o Lotta, Mik och Jonas. Mycket trevligt :D Haha.
Dessutom har jag fått chansen och visa vem det är som äger VEM här. Hah. Och nog fan lyste det avundsjuka i dessa två mycket läskiga och avskyvärda ögon. Vem jag pratar om, det hör nog inte till saken.

Jag är rent utsagt jävligt evil idag.

Så, nu sitter jag ännu en gång framför Diana och Lasses dator. Har blivit bjuden på mycket god mat och dessutom perfekt efterrätt, så nu är det bara teven och soffan som saknas. Och den ska jag o Jonas inta snart. Mysigt <3

Älskar min Fisk faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0