Tipp


Idag har jag o Jonte åkt skoter. Haha. Vi tippade, och ändå så VARNADE jag honom för att inte göra det. Men det var mest tomma hot. :) Jag har inte slagit ihjäl honom än.
 
Så, nu är det julafton imöra. Idag har jag o Jonas handlat varsin julklapp till varandra. Jag är vääldigt nyfiken på vad han köpt. Ikväll blir det BingoLotto och kanske knäck-kokning. :) Åtminstone ska jag nog torka apelsiner. Tack Carro.

Har funderingar på o gå ut på juldan också. Hmm. Vet fan inte om det är värt och stå i kö i hundra timmar. men kanske :) Jag undrar vad faan dom tar i inträde då. usch.

Sitter hos Jon nu, ska väl ta o åka till Benny sen.
Tack för mig och GodJul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

marie, det är bara g33ks som går ut på juldan

2007-12-23 @ 15:03:22
Postat av: Cärow

Det tar hundra år o torka dem :P o de ska tydligen bli typ.. hm svart :P Men de luktar underbart iaf :)

2007-12-23 @ 19:17:37
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0