Små bokstäver


Sitter hemma IGEN :) Hemma hos mor o far. Trevligt Trevligt. Har precis gjort klart engelskan.. WOW, Marie är bara EN dag försenad med engelskan. Yää. Tyvärr fattade jag inte hur jag skulle göra, så det blev lite improvisation. men what the hell, har gjort det iallafall. För det är jag faktiskt värd en guldstjärna :)

William och syrran är o hälsar på. Jag och Jonas fick julkort av William :D Han har till o med lärt sig att skriva med SMÅ bokstäver nu, ffs. Det går satans fort när dom börjat skolan.

Ska till Näsberg ikväll. Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig med tanke på att Lotta skulle vara hemma med familjen. Det betyder att jag kommer att sitta med Jonas, Mik och förmodligen Jon hela kvällen. Jippi. :p

Meen, nu ska jag inte vara så jävla negativ. Det är ju JUL snart :)
Jag o Jonas ska iväg o handla dom sista julklapparna imorgon också. Mys. Eller vad ska man säga. JONAS ska handla sina sista, eftersom jag tjatar. Jag är klar för länge sedan.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0