Mamma och Pappa <3


Sitter hemma :) i Fäla. Livet det. Mamma och pappa är så söt. Tur har jag också, kommer mitt i maten. Såå, då får man tunnbrödrulle och slipper laga mat själv senare. Hah.

Har slagit in Jonas julklapp, skrivit brev till V med plektrum + att jag ska bränna lite skivor. Har VERKLIGEN saknat datorn. Ojoj. Det är inte sant. Dessutom har jag en massa superdupermusik som jag bara måste fixa så jag kan lyssna på dom. Skönt o göra nåt annat än o sova och titta på teve när man är sjuk.

Har legat hemma två dagar och bara sovit. Tur att man har en omtänksam pojkvän som tar hand om mig. Diskar, lagar mat och köper choklad. :) + att han gör te när jag ber honom. Jag vet, jag är bortskämd.

Hur som helst. Nu ropar min kära mor att det är mat :D

Riding with private Malone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0