Inte min dag..


Jag blir riktigt ledsen när människor ljuger för mig.. Särskilt när personen står mig nära. Det gör mig väldigt ledsen, det ska Du veta. Jag har inte smält det än, och kommer förmodligen inte göra på länge.. Jag blir hela tiden påmind om det. Var jag än är, vart jag än går..

Som sagt; det är inte min dag idag. Var på körskolan o skulle ha lektion, men då visade de sig att Micke tyckte de var allt för mycket folk på Köpingen.. Så, på grund av fucking Bilköer så hade jag gått helt i onödan. Nu får jag det o låta som jag är jäävligt lat, men saken är den att man svettas hur mycket som helst när man är sjuk. Allt är jobbigt.

Och nu hade jag tänkt börja på min äckelengelskauppgift som skulle ha varit inne idag..
 men jag tror jag skiter i det. Faktiskt.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har inte skrivit klart engelskan än för min dator har gått sönder och jag värgrar skriva för hand :( jag grinar ihjäl mig, kan inte leva utan min kära dator! Men iaf ska jag tillbringa kvällen med att skriva engelska. Weeihoo!

2007-12-22 @ 11:58:59
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0