Illa


Seriöst, det är verkligen illa nu. Här ska man vara social hos Fredrik, och istället så hamnar man HÄR. Haha. Framför datorn. Men det är faktiskt så att jag inte har internet, och då får man faktiskt låna datorn. :)

Jaa, vad kan man säga. Lägenheten är julpyntad och idag har jag o Jonas bjudit Benny på mat. Lax och pressad potatis. RIKTIGT gott. Gjorde fruktdessert också. Mums.

Så, har fixat alla julklappar nu. :) Skönt som bara den. Men det har tyvärr resulterat i cirka 90 kronor på kontot. Gaah.

Idag har varit en bra dag. Har haft sovmorgon med Jonas, bara haft en lektion och ätit riktigt god mat. + att julmusiken har förgyllt vår lägenhet med mys i soffan.

Hade en riktigt bra dag igår också, med ELIN <3 Käkade GOOODA brownies. :D

Hejdå.
Ska försöka mig på o göra ett hjärta nu Kristin :)


Kommentarer
Postat av: CP-Carro

Höhö. Men Marie, det är väl ändå lite skilnad på dig och mig ? ;o *host* God jul på dig snart =)

2007-12-15 @ 10:39:05
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0