Grammar.


Då sitter man här, på engelska, IGEN. Tråkigt Tråkigt.
Intresserar mig inte särskilt mycket för den här bloggen längre. Det är väldigt tråkigt när man inte har internet och när man för en gångsskull kommer in så har kompisarna skrivit tusen miljoner inlägg.. och då inser man snart att man helt enkelt inte orkar läsa. :p Så, då skiter man i det och så fortsätter det så, om och om igen.

Nu sitter man med 40 nya engelska ord. Jippi. Ska bli ROLIGT att lära sig dom. Yää.
Dessutom ska vi snart syssla med grammatik. Blä.

Så, det var vad jag hade att tala om för er andra. Intressant. Eller hur.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Mm, intressant :) huvudsaken du skriver nåt så jag har nåt att läsa :)

2007-12-04 @ 15:36:50
URL: http://majakristin.blogg.se
Postat av: Johanna

Ömh, ja de gjorde jag ;P Va ju ingen annan som va ledig å kunde följa med, plus att igår va den enda dagen jag hade tid att åka iväg, eftersom att jag jobbar så mkt nu innan jul. Hehe. Så det fick bli själv ;p

2007-12-14 @ 19:59:38
URL: http://johannateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0